11 Haziran 2014

SPONSORLARIMI TANIYALIM 4

Bugün size bir diğer sponsorum olan #yeşilanne den bahsedeceğim.

Asıl adı Işık Kırgız olan yeşil anne kimdir? Markası nasıl oluştu? Ona nerelerden ulaşabilirsiniz? Tüm bu soruların yanıtlarını kendi ağzından okuyalım:


34 yaşında , iki çocuk annesiyim. İTÜ
Çevre Mühendisliği mezunuyum. İTÜ’nde İşletme Yüksek Lisansı yaptım ve
1999 yılından itibaren gıda, kozmetik ve deterjan üretimi yapan
yerli, yabancı birçok şirkette pazarlama müdürlüğü yaptım. Bir çok paketli
ürünün üretim süreçlerini gördüm. Evimde de ailemi paketli gıdaların,
kimyasal deterjanların zararlı, kanserojen etkilerinden korumak için
kendimce yiyecek ve deterjan yapıyordum. Sebze, meyveleri İpek Hanım
Çiftliğinden ve Şile’deki kendi bahçemizden yiyorduk. Kendimce yeşilanne
idim :) İkinci bebeğimin doğması ile de Mom’s Green markası oluştu ve
yesilanneyim.blogspot.com adresinden anneleri bilgilendirici yazılar da
yazmaya başladım.

İkinci bebeğim prematüre bir doğum olduğu için bazı sağlık sorunları yaşadı ve beraberinde bir yoğun bakım  süreci oldu. Bu süreçte bir çok bebeğin, özellikle de tüp bebek yöntemi çok yaygın olduğu için çoğul gebelikler
sonucu prematüre doğduğunu, kimyasallara, alerjenlere karşı çok daha
hassas olduğunu gördüm. Astım, alerji ve egzama çok görülen hastalıklar
arasında maalesef. Hem kendi bebeğim hem diğer bebekleri ve çocukları
zehirli kimyasal deterjanlardan korumak için bir marka yaratmaya karar
verdim. Türkiye’de üretilen, annelerin karşılaştığı yemek, yağ, toz, çamur
gibi lekelerde iyi performans veren fakat hiç bir kimyasal içermeyen
bitkisel temizleyiciler olsun istedim. Mom’s Green Ecologic böyle doğdu.
Çocuklarını gerçekten temiz ve sağlıklı bir ortamda büyütmek isteyen
annelerin temizleyicisi oldu. Sloganımızda “Anne Sevgisi Kadar Doğal”…
Eşim ve ailemde tüm süreç boyunca ve halen bana destek oluyor.

yesilanneyim.blogspot.com ve www.yesilanne.com adreslerinden bana ve ürünlerime ulaşabilirsiniz. "


Desteği için kendisine çok teşekkür ediyorum.

Herkese sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi