29 Nisan 2014

OZELESTIRI

Geçen hafta benim için çok zor bir haftaydı. Çünkü bebeğim benim tecrübesizliğim yüzünden pamukçuk olmuştu. Çok şükür şimdi iyi. Nasıl bir tedavi uyguladığımızı burada anlatmıştım.

Bu haftaya kararlı ve mutlu başladım ve hatta ilk adımı da attım :)

Yaklaşık 3 aylık anneyim, yani daha çok yeni. Kırkım çıkana kadar hergün biri kaldı yanımda. Bu kişi bazen annem, bazen Kayinvalidem ve bazen de görümcelerim oluyordu. Yanımda sürekli biri olunca da tek başına bebeğime bakmaya çekindim. Biraz onlara güvenip rahatladığım için biraz da bakamam diye korktuğum için sürekli yanımda birileri olsun istedim.

Bebeğim her ağladığında onu anlamak yerine 'anne yine durmuyor çok ağlıyor' diyerek yanıma annelerimi çağırdım. Ama hata yapmışım. Ve bunu geçen gün anladım. Anlar anlamaz da bir karar verdim artık tek bakacağım bebeğime dedim ve iki gündür bu kararımı uyguluyorum.

Uyanık olduğu zamanlarda tek başına olmak biraz yorucu tabi çünkü sürekli konuşmak istiyor, yanında durmamı onunla ilgilenmemi istiyor. Bu da bazen mümkün olmuyor.

Ama ben de o da alışacağız birbirimizi anlamaya :)

İki gündür öyle keyifli vakit geçiriyorum ki evde anlatamam. Artık'beni sevmiyor, ben de durmuyor,  beni istemiyor' diye üzülüp ağlamak yok :)

Bence uygulamayı planladığım anne-bebek eğitimi programımın ilk aşaması olan anne-bebek iletişimini böylelikle tamamlamış olduk :)

Ali Baran ve bana bir alkış, yeni annelere de bol şans :))

Herkese sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

Etiketler: , , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa