25 Nisan 2014

MEGER HICBIRI DEGILMIS

Bu son 4-5 gündür çok yorgun, çok üzgün ve mutsuzum.

Oğlumda birden huysuzluk, asabiyet ve beraberinde emmeyip uyumama gibi şeyler ortaya çıkmaya başladı. Bu arada bilmeyenler için oğlum daha 2.5 aylık.

3 günde iştahsızlık yüzünden rengi soldu, yüzü süzüldü resmen. Tabii bir de ilk çocuğumuz, tecrübesiziz. Ne olduğunu anlamadık.

Sağolsun annemle Kayinvalidem geliyor yardıma ama onlar da fark etmemiş.

Iştahsızlık, uykusuzluk, ağızdan salya akması... Ahaa dedim diş çıkarıyor. Araştırdım olabilir mi diye, baktım oluyormuş. Doğuştan dişli olanlar bile varmış inanabiliyor musunuz.

Sonra dedim çocuğa 3 kişi birden bakıyoruz. Acaba çok başlılıktan mı oldu, uyku düzeni mi olusturamadık. Bunu da deli gibi araştırdım. Bu arada çok güzel şeyler öğrendim :) onları da bir ara anlatacağım.

Hatta oturup ağladım bu çocuk bende durmuyor, beni istemiyor diye. Sonra sakinledim durdum düşündüm. Saçmaladığımı anladım :) Sakin kafayla araştırmaya devam ettim ama bir şey bulamadım.

Benim bir görümcem var. Aslında 3 tane var da içlerinden biri doktor gibidir :) O Ali Baran ı özlediği için geldi. Bir bakışla çocuğa ne olduğunu anladı. Meğer bebeğim pamukçuk olmuş :(

Ağzını karbonatlı suyla sildik. Ben de göğüslerimi sildim karbonatlı suyla. İki gündür bunu uyguluyoruz. Çok şükür bebeğim bugün biraz daha iyi. En azından emiyor ve uyuyor.

Pamukçuk ne mi? Onu da daha sonra anlatacağım. Çünkü şu an hazır bebeğim uyuyorken ben de uyuyacağım :)

Hepinize iyi geceler

Sevgilerimle
http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi