07 Mart 2014

KIYMALI SEMIZOTU


Hamileliğim boyunca dikkatli beslenerek az kilo aldım. Şimdi ise bebeğimi kaliteli sütle beslemek, bunu yaparken de kilo almamak için sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Bu nedenle bugün kıymalı semizotu pişirirdim. Tarifini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Malzemeleri

- 1 bağ semizotu
- 1 soğan
- 100 gr kıyma
- 1 çay bardağından biraz az bulgur
- Salça
- Tuz
- Sıvı Yağ

Hazırlanışı

Soğanları yağda pembelesene kadar kavurun.
Kıymayı ekleyin. Rengi değişene kadar onu da kavurup salçayı ekleyin.
Dilerseniz salça yerine domates de kullanabilirsiniz. Ben domates mevsimi olmadığı için tercih etmedim.
Daha sonra iyice yıkayıp doğradığınız semizotlarını ekleyin.
Otlar suyunu saldıktan sonra bulguru ve tuzu ilave edin. Azıcık da su ekleyip pişmeye bırakın.

Afiyet olsun :)
http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi