02 Ocak 2014

BEBEGIMIN CICILERI


Bebeğim için güzel güzel ciciler hazırlamak için uğraşıyorum bugünlerde :) Bebeğim için derken bebeğimi görmeye gelecekler için hazırlıklar içerisindeyim. Neler mi yapıyorum?

-        Lavanta Kesesi

-        Kurabiye

-        Bebek Şekerleri

Daha ne olsun değil mi ama :)
Yaptıkça fotoğraflarını paylaşacağım sizinle merak etmeyin :) 

Öyle heyecanlıyım ki ne görsem yapmak istiyorum. Siz de öyle miydiniz/misiniz? :) Görmemiş gibi saldırıyorum her şeye.
Kapı süsü falan da yapacaktım da vazgeçtim, çok yoruluyorum ya bu aralar. Son zamanlarım olduğundan sanırım epeyi zorlaştı artık hareketlerim. O yüzden daha fazla şeye bulaşmak istemiyorum açıkçası :)

Her şey yarım kalıp moralim bozulacağına, yapamadım diye üzüleceğime en azından tamamlayabileceklerimi yapayım daha iyi ;)
Takipte kalın fotoğraflar çok yakında gelecek :) Belki daha sonra kurabiye tariflerimi, şeker süslemelerimi nereden aldığımı nasıl yaptığımı, lavanta keselerimi detaylı detaylı anlatacağım.

He unutmadan kendi bebeğim için yaptığım lavanta keselerini aynı zamanda satıyorum da sipariş vermek isteyenlere duyurulur :

Herkese sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
e mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com