02 Aralık 2013

BUGÜN NE PISIRSEM

Evlendigimden beri ilk defa bugün ne pisirsem diye düşünüyorum.  Eşim işi gereği hep akşam çalıştı ve dolayısıyla da hep geç geldi.  Ben de yemekleri akşam 9-10 gibi pişiriyordum ki gelince sıcak sıcak, taze taze yesin.

Ama maalesef artık öyle değil çünkü eşim sabah gidip akşam geliyor artık. Bu aslında çok güzel bir şey ama gün içerisinde evin işleri yada benim dışarıdaki işlerim nedeniyle gün çabuk bitiyor ve akşam oluyor :) Dolayısıyla da işten dönüş saati yaklaşıyor ve ortada yemek yok :))

Buna da alışacağım bir şey olmaz, şikayetçi değilim :) Ama gerçekten çok sıkıcı bir şeymiş bugun ne pisirsem diye düşünmek :)

Ben bugün sizler yerine ne pisireceginizi düşündüm :) Menüyü beğenirseniz sizin bir daha düşünmenize gerek kalmayacak :))

İşte bugünkü menüm;

1. Şehriye Çorbası
2. Peynir Soslu Makarna
3. Schnitzel
4. Kızarmış Mantar
5. Patates Püresi
6. Salata



Tarifler mi? :)) Önce bir pisireyim sonra tarifleri de yazarım elbet :)

Herkese şimdiden afiyet olsun :)

Sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: hunerlikiz@gmail.com

1 yorum:

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi