12 Ağustos 2013

MUTLULUK


ozel gunler

Ben onun rimel sürülmüş gibi güzel tane tane olan kirpiklerine vuruldum.

Tarih 18 Şubat 2009

ılk fotograf
İlk Fotoğrafımız

Doğma büyüme aynı semtte oturuyoruz ama karşılaşmamız bugüne kısmetmiş. İlk görüşte anlamıştım birbirimiz için yaratıldığımızı.

Birlikteliğimizin 3.ayında evlenmeye karar verdik. "Daha çok erken birbirinizi tanıyın, senin daha okulun bitmedi, ne aceleniz var" sözleriyle günler ayları,  aylar yılları kovaladı, her geçen gün sevdamız artarak.



Beklenen an geldi ve evlenme teklifini aldım, Kız Kulesi'de şaraplarımızı yudumlarken :)

kiz kulesi, evlilik teklifi


Ve nihayet 3 Temmuz 2011 yılında nişanladık.

isteme merasimi, nisan merasimi


Evlenenler bilir evlilik sürecinin nasıl stresli olduğunu. Başta bilinse bu durum sanırım kimse evlenmez :) Bu işin şakası tabi.

Onca stres, kavga sevenlere vız gelir :) Bizim içinde böyle oldu ve 13 Ekim 2012 yılında evlendik :)

dis mekan cekimi yildiz parki


Ama önce nikahımız oldu 2 Ağustos 2012 tarihinde :)

düğün

Ve 13 Ekim 2012 de mutlu sona vardık. Tam 1 yıl oldu evleneli. Mutluluğumuz katlana katlana büyüdü. Ve şimdi rabbim bize bir de bebek veriyor. Birlikteliğimizin en güzel hediyesi tanışma yıl dönümümüzde avuçlarımızda olacak hayırlısıyla. 14 Şubat 2014 de Ali Baran'ımız da aramıza katılacak.

butik kurabiye, şeker hamuru

Allah herkese önce hayırlı bir eş, sonra huzurlu mutlu bir yuva ve tabi sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin.

Bizi de nazarlardan korusun ♥


İyi ki varsın, iyi ki benimsin bir tanecik KUJUMM Seni çok seviyorum

Duman - Senden Daha Güzel

Duman - Elleri Ellerim

Sevgiler