Eren Mert 5 Aylık Oldu

Eren Mert 5 Aylık Oldu. (Allah'ım tüm çocuklara sağlıklı, bol rızklı, hayırlı ömürler nasip etsin.) Oldu oldu da nasıl oldu, gelin bir de bana sorun.

5 Ay içinde yaşamadığımız sıkıntı kalmadı, sağlığı ile ilgili neredeyse. Çok şükür hamd olsun ki hepsi gelip geçici şeylerdi ama stresi yetti beni yıpratmaya. Önce ilk doğduğunda göbek kanı durmadı, kanı pıhtılaşmıyor dediler. K vitamini iğnesi oldu. (Bununla ilgili daha sonra detay anlatmayı planlıyorum.) Çok şükür bu durumu atlatttık, bu sefer bronşiolit oldu. Üstelik 5 ay içerisinde 2 kere oldu, çok ağır geçirdi. Alerjik olduğunu düşünüyorum ve doktoruyla paylaştım, o da bu ihtimalin yüksek olduğunu söyledi. (Bununla ilgili de detay paylaşacağım)

İlk bronşioliti atlattık, bu sefer kalçası çıkık dediler. Doktor doktor gezdik, en son Maçka'da bir ortopedisite gittik Erkal bey, sağ olsun çok ilgili ve de bilgili birisi, çok güzel ilgilendi muayene etti. Sonunda hiçbir şey olmadığını ve bizi boşa telaşlandırdıklarını öğrenip çıktık muayenehaneden.

Bunu atlattık derken bu sefer, ikinci kere bronşiolit oldu ve abisi de hastalandı. İki tane hasta çocukla, tek başına kalmak çok zordu. Eskiler onca çocuğu doğurup üstüne bir de işe giderek nasıl bakıyorlarmış, gerçekten aklım almıyor. Önlerinde de saygı ile eğiliyorum o kadınların. Gerçekten saçlarını süpürge etmişler. Bu sözü boşa söylemiyorlarmış.

Çok şükür 5 ayı geride bıraktık. 4Aylıkken kilo alımı durduğu için ek gıdaya geçin demişti sağlık ocağındakiler. Ancak ben hem erken olduğunu düşündüğümden hem de o sırada bronşiolit olduğu için doktorumuza danışmadan bir şey yapmak istemedim ve doktor da benimle aynı düşüncedeydi, ek gıdaya başlamadık.

Bu ay rota virüsü aşısının ikinci dozunu oldu. O sırada tartıldı, eğer kilo almamış olsaydı ek gıdaya geçecektim. Şu an sadece mama ile besleniyor ve iki üç günde bir mama almak zorunda kalıyoruz. Mama kullananlar bilirler ne kadar maliyetli olduğunu. Canı sağolsun ama sağlık açısından da çok iyi bir şey değil sadece mama alması bana göre. Bu ay yavaş yavaş tattırmalara başladık. Doktorumuz da 5ay itibariyle başlayabileceğimizi söylemişti. İki gündür tadım yapıyoruz, bakalım bu süreç nasıl gidecek çok merak ediyorum :)

Biz de durumlar şimdilik böyle. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek bizlere.

Sevgiler

Yorumlar

  1. Sağlıklı uzun ve öutlu bir ömrü olsun 😊benim oğlum da 11 aylık. Çok güzel bir duygu. Onun şçin yaptığım hiç nir şeyden bıkmıyorum dediğin gibi onun canı sağ olsun o iyi olsun da. Her şey onlar için. Daha hareketli günler geliyor😁 Sağlıklı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkinden tecrübeliyim :) bu daha beter olacak ama eminim. çünkü önünde kuduruk bir örneği var :D allah bağışlasın kuzunuzu

      Sil
  2. Ben de blogumda kadınların dünyasına ait paylaşımlarda bulunuyorum blogumu ziyaret ederseniz çok sevinirim https://haniiimeli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, karşılıklı takipleşebiliriz tabi neden olmasın.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar