Bu Sabah

Her sabah çok güzel ama bu sabah daha da güzel.

Daha dinç, daha hafiflemiş, daha keyifle uyandım.

Görmezden, duymazdan gelince daha bir güzel oluyor her şey. Biliyorsunuz ki minimalizm yaygın şu sıralar (ki ben uygulamaya yaklaşık 2 yıldır geçtim)

Çevremdeki insanlar konusunda da bir minimalist hareket içerisine girdim. Tanıyan bilir zaten çok az insan vardır etrafımda. Ama bazen öyle zamanlar oluyor ki azın da azına yönelmek gerekiyor.



İşte ben öyle zamanlardan geçiyorum birkaç aydır. Şu an kafamı, ruhumu, enerjimi sıfırlayacak kimse yok etrafımda. İnşallah böyle de devam edecek. Hayatımdan çıkaramadıklarım için de görmez duymaz olmaya karar verdim ve bunu da uyguladım.

Çok güzelmiş siz de gelsenize. Omuzlarımdan büyük yük kalktı desem yeridir. Ama niyeyse dünden beri sol bileğim ayrıyor. Bir arkadaşım tüm acılarla vedalaşırken vucutta belirli yerlerde ağrılar bırakırlar, demişti. Acaba bu ağrının da bu vedalaşmalarla ilgisi var mıdır? Ben bir koşu gidip sorayım kendisine :)

Sevgiler

Yorumlar

  1. Ne güzel umarım bir daha enerjini aşağıya çeken kimse olmaz etrafında ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim, hiçbirimizin etrafında olmasın o enerji emici vampirler 🙈 sevgiler

      Sil
  2. Görmezden gele gele ne hale geldik be güzel mi uyanıyoruz güzel uyandığımızı mı sanıyoruz bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın, her şey bir yanılsama değil mi zaten? Hayatın kendisi sanrılardan ibaret.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar