Hayat Bazen Sadece Siyahlardan İbaret

Bugün tek bir cümle bazı şeylerin kafama dank etmesini sağladı.  Sevgili Manyak Anne 'nin yazdığı cümle beni kendime getirdi. Yazmak istedim bunun üzerine. Çünkü yazınca sakinliyor ve kendimi daha net görebiliyorum.

Kafam o kadar karışık ki, o kadar yorgunum ki...

Ne yapsam, nereden başlasam, neye dokunsam, neyden uzaklaşsam...





Hiçbir şey çözüm değil benim için benden başka. Bunu zaten biliyorum ama bugün bir kere daha anladım, o tek cümle ile...

Madem sorun değişimden kaynaklanıyor, madem şartları ve bakış açısı değişen benim, düğmeye basması gereken de ben olmalıydım. 
Doğumumdan 2 ay sonra resmen lohusa depresyonuna girdim diyebilirim ve bir türlü çıkamıyorum. Biliyorum bakış açımı değiştirdiğim zaman her şey düzeliyor daha öncede oldu. Ve bugün yukarıdaki cümle benim için dönüm noktası oldu.

Eren Mert doğduğundan beri bazı sağlık sıkıntıları yaşıyor. Çok şükür kalıcı hiçbir şey yok ama yaşadığım sıkıntı, stres beni inanılmaz yordu, yıprattı.

Evim tadilata girdi. 1 ay evle uğraştım. Tadilat ve yerleşme bitmeden annem-babam yurtdışına çıktılar ve 3 ay yoklar. Çok şükür 2 ayını geride bıraktık. 2 çocuk, tadilat, temizlik, yerleşme derken çok yoruldum.

Kayınvalidem rahatsız daha önce de bahsetmiştim. Çok şükür tedavisi iyi gidiyor ve sonuçlanmak üzere. Ama onun evde olmayışı, annemlerin olmaması çok büyük sorun oldu benim için. Burada yazdığım her olumsuz cümleyi yutuyorum, kimse bir yere gitmesin mümkünse 👊

Bu 4.5 ayda çok yıprandım, yıprattım. Gerek eşimi, gerek çocuklarımı, gerek evliliğimi. Ama Şebnem hanımın da dediği gibi madem değişen benim, sorunu çözmesi gereken de benim.

Artık sorun yaratma değil, sorunlara çözüm bulma zamanı benim için. Teşekkürler Manyak Anne. (Bu arada en kısa zamanda kitabını alıp okuyacağım. Siz de alın okuyun, okutun.)

Sevgiler

Yorumlar

  1. iki çocukla hayatı iyi bilirim
    çok şükür büyüdüler şimdi
    Tek kural var bence çocuk yetiştirirken
    Olayları büyütmeyeceksin!
    Şükredeceksin!
    Herşey yoluna giriyor zamanla
    Allah çocuklarına sağlık versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O olayları yaşarken öyle olmuyor sizin de bildiğiniz gibi :) tecrübe ettikten sonra kuruluyor böyle cümleler, yapacak bir şey yok. Yaşayıp göreceğiz, öğrenip pişeceğiz.
      Allah herkesşn evlatlarına sağlıklı hayırlı ömürler versin inşallah 🙏

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar