Doğum Öncesi ve Sonrası Göğüs Bakımı

Bu hafta hamileliğimin 35. haftası. Yavaş yavaş doğuma hazırlık yapmaya başladım. Önce odayı ve bebeğin eşyalarını hazırladım. Sonra buradaki yazımda bahsettiğim üzere hastane çantamı Şimdi sıra kendime geldi. Doğum sonrası göğüs bakımının ne kadar önemli olduğunu, anneler biliyor. Sonrasında olumlu etkiler alabilmek için bu bakıma doğumdan önce başlamak gerekiyor. Bu yüzden bu haftaki doktor kontrolümde, Doğum Öncesi ve Doğum Snrası Göğüs Bakımı üzerine kısaca konuştuk doktorumla.




İlk doğumumda krem kullanmıştım ama yine de göğüs ucumda çatlamalar ve kanamalar olmuştu. Belki de doğumdan önce bakım yapmaya başlamadığım için de olabilir bilemiyorum. Bugünkü kontrolümde doktorum artık göğüs bakımıma başlamamı söyledi. "Göğüslerini emzirme sürecine hazırlamalısın" dedi ve bir krem önerdi. Şunu da not düştü, ben bu notu sizinle paylaşmak istiyorum. "Bize bu ürünün katalogunu bıraktıkları için ben bunu veriyorum ama bu tür ürünlerin hepsi aynı. Hiçbiri bir diğerinden bir tık üstte değil. O yüzden istediğin markayı seçebilirsin" dedi.

Ben ilk doğumumda Lansinoh Lanolin kullanmıştım. Bu sefer ne kullanacağım bilmiyorum. Ama daha fazla vakit kaybetmeden karar vermem gerekiyor hangisini alacağıma.

Sizler hangi kremleri kullandınız? Tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı? Bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız benimle sevinirim. Doğum öncesi bakıma başlamak istiyorum. İlk doğumumda tek göğsüm epeyi bir yara olmuş ve kanamıştı. Emzirmek adeta eziyet gibi geliyordu. Bu sefer de aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum sevgili anneler <3 p="">

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar