Baba Oğul Neler Yapabilir?

Doğumuma çok az bir zaman kaldı. O yüzden Ali Baran ile mümkün olduğunca fazla vakit geçirmeye çalışıyorum ama hastane işleri nedeniyle pek mümkün olmuyor maalesef. Allah can sağlık versin kayınvalidem bir an önce iyileşsin de gerisi önemli değil. Eşim işi gereği gece çalışıyor çoğunlukla. Yıllık izinlerini de ancak Ramazan ayında ve yılbaşı sonrasında kullanabiliyor. Bu sene "baba oğul neler yapabilir" diye biraz düşündüm araştırdım.

Ali Baran artık büyüdüğü için, onunla plan yapmak daha kolay oluyor. Kendimce ikisi için bir şeyler hazırladım. Neler yapabilirler, nerelere gidebilirler vs diye. Ne kadarına uyarlar, ne kadarına uymazlar orası onların bileceği iş. Ben yapılabilecekleri söyleyeyim de onlara, gerisi beni ilgilendirmiyor :)



Baba Oğul Neler Yapabilir?

Herkes çocuğunun zevkine ve yaş grubuna göre bir plan hazırlayabilir. Benim hazırladığım plan aşağıdaki gibidir. Buraya kitap okumak, resim yapmak, boya yapmak vs gibi her zaman yapılan şeyleri yazmayacağım. 

  1. Ali Baran'a bisiklete binmesini öğretmek,
  2. Canlı olarak, yarış pistinde araba yarışı izlemek,
  3. Sinemaya gitmek ( 16 Haziran'da Arabalar 3 filmi gösterime giriyormuş. Sabırsızlıkla o filmi bekliyor.)
  4. Açık havada gezmek, değişik yapraklar toplayıp yaprak baskı yapmak
  5. Bir fidanlığı ziyaret edip bu mevsimde ekebileceğimiz bir şeyin tohumunu alıp onu ekmek
  6. Su savaşı yapmak
  7. Rahmi Koç Müzesi'ni tekrardan ziyaret etmek :) Daha önce bu müzeye gittik, ancak Ali Baran arabaları çok sevdiği için ve burayı da çok beğendiği için tekrardan gitmek istiyor. Bence de tekrardan gidilebilecek bir yer :)
  8. Bowling oynamak
Benim aklıma gelenler bunlar. Eşim hastane ile ev arasında gidip geleceği için büyük ihtimalle bunların bir kısmını gerçekleştiremeyecek. Ama olsun, gerçekleştirebildiklerimiz yeter bize. Sizin var mı bir öneriniz, baba oğul birlikte neler yapabilir? 

Sevgiler


Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar