Tarçın Events Anne-Çocuk Etkinliği

Merhaba,

Daha önce yazdığım Unicare Eye Disc ile ilgili yazımda bahsetmiştim, 12 Nisan günü Tarçın Events kurucusu sevgili Fatma'nın kızı Zeynep'in doğum gününe katıldım. Hem doğum günü kutladık hem de güzel bir anne-çocuk etkinliği oldu. Gerçi Ali Baran daha küçük olduğu için ben tek katılmak zorunda kaldım ama olsun :)

Elit World Taksim Otel 'de, Event Corner 'in harika masa düzenlemeleri ve hediyelikleri ile bizi çok güzel karşıladılar.




Klinik Psikolog Mine Hasırcı Annelikte Farkındalığın önemi hakkında bize bilgiler verdi.

Diyetisyen Güneş Aksüs "Çocuğum ve Yemek" konulu bir sohbet ettik. Sunumu sonunda da birkaç şanslı bloggerdan biri olup kitabı "Güneş'le Kaçamak Diyet"in sahibi oldum. Diyet yaptığım o günlerde çok manalı bir hediyeydi :) Kitaptan bir tarifi deneme fırsatım oldu henüz ve gerçekten bayıldım. Hatta yorumlarımı da instagram hesabımda paylaştım.


Uzman Psikolog Öykü Büyükdere ise Pozitif psikoloji ve Çocuk yetiştirme hakkında bilgiler verdi.


Davette çocuklar için her dakika ayrı bir aktivite vardı. Ali Baran'ın da orda olmasını çok isterdim :) Büyük eğlenceyi kaçırdı. Palyaço Kardeşler çocuklarla tek tek ilgilendiler. Valla o kadar çocukla öyle ilgilenmek herkesin yapabileceği bir şey değil. Tebrik ve teşekkür ediyorum kendilerine.



Parti Sepeti tarafından çocuklara özel masa hazırlanmıştı. Hepsinin eline emeğine sağlık.



 Pastayı da Sevgili Didem Cakes yapmıştı ve çok lezzetliydi, ellerine sağlık canım.



Bol eğlenceli, bol sohbetli ve bol hediyeli bir gün geçirdik. Hediyeler için Sevgili Fatma'ya ve sponsorlara çok çok teşekkürler.

Kliksa dan kek kalıbı

Uzay Kimya 'dan Benimbebeğim deterjanları,

Bebek ve çocuk bakım ürünleri için molfixunibaby, avent


Uniwipes 'dan göz makyaj temizleyicisi


Bebak 'tan gül suyu el kremi ve  vücut sütü


Möllers 'den balık yağı


Beliz Kozmetik 'ten takma tırnak


Nasorine 'den burun yıkama suyu. Bunu henüz kullanmadım ama ilk fırsatta kullanacağım. Burnum çünkü sürekli tıkanıyor alerji yüzünden. Umarım iyi gelir.


Pierre Fabre 'ye de Aven yüz nemlendirici ve göz makyaz temizleyicisi, 


Klorane güneş kremi,


Elancly vücut inceltici için teşekkürler. Kullandım ve memnun kaldım. İnceltme için bir şey diyemeyeceğim, kullanırken diyet yaptığım için ama şekillendirme konusunda gerçekten çok etkili. İkinci kullanımda etkisini gösterdi.



Amway 'den makyaj çantası, arılı terlik, böy ölçme cetveli ve sulu çocuk cetveli


Pakmaya 'dan dopdolu bir kutu


OptiNaturel 'den Milk Tea. Ben emzirmediğim için bu çaylar doğrudan yeni doğum yapan kuzenime gitti :)


Bargello oda kokusu


Bebek ve çocuk tarhanası Tarsı tarhana


BurnFree 'den yanık jeli seti


Yemek yemeği kolaylaştıran aparat ve duvar stickerları için MyCey



Sevgili Serap'tan papyon Boutique Matilda


Örgü Dünyam ŞapkaAşkı 'ndan örgü kravat


Baby Couture papyon


Panço 'dan harika kıyafetler


Tost And More bizim için Lösev'e bağışta bulunup sevimli kız bebeklerden hediye etti bize.

Cupkekler için Filiz Ozant ve kurabiyeler için Sütlü Mutfak 'a da teşekkürler.Çok lezzetliydi.

Ayrıca çekilişle verilen diğer hediyeler için Nurum Yastık, Oyuncak ArıyorumArYıldız ve Nuru Nisa Doğruyol a teşekkürler.

Afişler için Vanilya Parti 'ye teşekkürler.

Profesyonel fotoğraf çekimleri için Life Bigens 'e teşekkürler.

Hepsine ayrı ayrı çok ama çok teşekkürler.

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar