KİTAP GÜNÜ

Bu hafta sizlere katıldığım özel bir günden bahsetmek istiyorum. Gün deyince hemen aklınıza ev hanımlarının kendi aralarında toplanıp, kek-börek yediği ve para-altın topladığı bir gün gelmesin. Bu gün başka bir gün :) Ne para, ne de altın... Bizi biraraya getiren amaç bence onlardan daha değerliydi. Bu gün Kitap Günü!
kitapdostları_kitapgünü
Kitap günü yapma fikri Facebook'tan tanıştığım bir grup arkadaşla beraber başladı. Facebook’ta bir müddettir üye olduğum Kitap Dostları isimli kapalı bir grup var. Şu anda 12,000'in üzerinde üyesi olan olan bu grup, adından da anlaşılacağı gibi ortak zevki kitap okumak olan bireylerden oluşuyor. İşte bu gruba üye olan bizler, 15 kişilik bir grup oluşturup kitap gününe girdik. Her ay 2 kişiye o kişinin daha önceden listesini yapmış olduğu kitapları alıyoruz. Böylelikle hem okumayı özendirmiş oluyoruz, hem de sosyalleşiyoruz.
Kitap dostları olarak ilk buluşmamızı Türkiye Yazarlar Birliği İstanbul Şubesi’nde gerçekleştirdik ve bundan sonraki toplantılarımızı da orada yapacağız. Ev sahipliğinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum ekibim adına. Zamanınız varsa kesinlikle gidip görün derim yerlerini. Sultanahmet’te, tarihin tam ortasında...
Bu günün ev hanımlarının gününden farklı olduğunu söylemiştim ama biraraya gelince yemeli-içmeli, kekli-börekli bir gün yapmaktan kendimizi alamadık :) Yeni arkadaşlar edindik ve çok güzel bir enerji yakaladık. İnanın sanki yıllardır tanışıyoruz gibiyiz. Güne katılan herkes, diğerleri için bir sürpriz yapmak için uğraşmıştı. Birbirimizi resmen hediye yağmuruna tuttuk :)
Kitap gününe girilir de sürprizler arasında kitap olmaz mı? Tabii ki olur. Bu ilk buluşmamızda tüm katılımcılara iki harika kitap hediye edildi:
1. Fikri Tezbaşar'dan "Doğu(m)": Geçen haftaki yazımda Doğu(m) kitabından ayrıntılı olarak bahsetmiştim. Dilerseniz buradan okuyabilirsiniz.
2. Gonca Çiftçioğulları'ndan "Öyle Bir Bedel ki": Bu kitapta ilginç ve biraz da hüzünlü bir aşk hikayesi anlatılıyor.Gonca Çiftçioğulları'nın ilk yazdığı kitap olan Öyle Bir Bedel ki de, doktor olan Aslı ve hastaneye hasta olarak yatan Canan isimli iki kızkardeşi birbirinden habersiz olarak Aslı'nın meslektaşı olan aynı adama gönül veriyorlar. Bu kitabı da bir an önce okuyup da sizlere bahsetmek için sabırsızlanıyorum.
Hediye kitaplarımızın bize ulaşmasını sağlayan arkadaşlara, yazarlara ve yayınevlerine de ayrıca teşekkür ederim.
kitapgünü_hediyeleri
Benim arkadaşlarıma sürprizim ise; Fairytale Atölye’nin sahibi sevgili Ceren hanımın enfes kurabiyeleri oldu.
FairytaleAtölye
Ayrıca el emeği ayraçları hazırlayan Kaligrafi Atölyesi sahibi Büşra hanımın da ellerine sağlık.
kaligrafiatölyesi
Bundan size neden mi bahsettim? Belki sizlerde arkadaşlarınızla hoşça vakit geçirmek için alternatif etkinlikler arıyorsunuzdur. Belki bulunduğunuz yerlerde böyle etkinlikler organize eder, okumayı teşvik etmek için bize katılırsınız. Şunu da belirtmek istiyorum; eğer isterseniz ayda bir kere yaptığımız bu toplantılara misafirimiz olarak katılabilirsiniz. Bunun için benimle iletişime geçmeniz yeterli.
Bol okumalı güzel günleriniz olsun,
Sevgiler,

Yorumlar

  1. Mantıklı bir etkinlik olmuş :) Keşke herkes de bu tarz bir etkinliği kabul etse ya. Sizi takibe alıyorum ben de bloguma beklerim :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) İstanbulda iseniz bekleriz bir toplantımıza
      Sevgiler

      Sil
    2. Sakarya'dayım :( Orada olsam kesinlikle çok isterdim inanılmaz keyif alırdım eminim.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar