TASINMA KAFASI - II

Taşınma hikayemle ilgili ilk yazımı okumak için tıklayın


İnanın taşınırken yukarıdaki karikatürden farkım yoktu :)

Bu yazımda da yaptığım temizliğin detaylarını paylaşacağım sizinle. Sırasıyla neler yaptığımı yazayım;

  1. Evlendiğimden beri kullandığım koltukları yıkattım öncelikle, yeni eve temiz götürmek için. Derilerine gereken bakım da yapıldı. Tertemiz oldu sevgili koltuklarım :)
  2. Halılar yıkamaya verildi. Misss kokularla geri geldiler.
  3. Bütün perdeleri yıkayıp ütüleyip kaldırdım. Teras katında oturacağım için artık o perdelerin hiçbirine ihtiyacım kalmadı. Belki daha sonra ihtiyacı olan birileriyle paylaşabilirim.
  4. Perdeler yıkanır da camlar kirli mi bırakılır :) 4. katta oturduğum için camları açıkcası çok sık silmiyordum. Taşınınca sileyim bari dedim ve sildim, ayna gibi oldular :)
  5. Banyo ve tuvaletin fayanslarını sildim
  6. Mutfak dolaplarını ve fayanslarını sildim
  7. Beyaz eşyalarımı sildim temizledim
  8. Kombiyi, petekleri, kapıları aklınıza gelebilecek her yeri sildim.
  9. Evi boyalı almıştık ancak boyamadık. Ev sahibimiz tanıdık olduğu için taşınırken depozito almamıştı. Biz de çıkarken verdik :) Boya, badana, tadilat (kırık çıkık yok ama olursa diye) fazladan da ödeme yaptık. Böylece boya sonrası temizliğinden kurtulmuş oldum :)
Artık bu yazıyı okuyunca "Ne bitmez toparlanma bu böyle kızım, topla topla bitiremedin" diyen arkadaşlarım, neler çektiğimi anlayacaklardır diye düşünüyorum :) 

Taşınalı 10 gün oldu inanın hala kendime gelmiş değilim. Evi toparladıktan 1 gün sonra eşyalar taşınınca dolayısıyla bir de yerleşme yorgunluğu eklendi üstüne. 

Bu noktada kendime bir şarkı armağan ederek bugünkü yazımı sonlandırmak istiyorum :) Devamı bir dahaki yazıya.

Sevgilerimle



Şarkının sadece adından dolayı armağan ettim kendime bu arada :) Bu dipnot u düşmeden edemeyeceğim :)

Yorumlar

  1. ehh geçmiş olsun demek lazım.. Allah mutululukla oturmayı nasip etsin:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkür ederim. Hediyelerinin bir kısmını hazırladım bu arada. Muhtemelen haftaya göndereceğim :*

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar