TASINMA KAFASI - I

Selamlar

Ha taşındım ha taşınıyorum derken sonunda taşındım. (Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.)


Bu süreçte neler yaptım? Nasıl yaptım? Nelerle karşılaştık? vs bir sürü şey var yazmak istediğim. Bugün sabahtan beri düşündüm nereden başlasam diye. En sonunda karar verdim; TOPARLANMA  faslından başlıyorum :)

Evde ufak bir velet olunca taşınmak çok zor oluyormuş. Allah'tan annem de kayınvalidem de yakınlar da beni yalnız bırakmadılar, oğlumla ilgilendiler. Ben de işlerimi hallettim böylece. Bu vesileyle onlara buradan da teşekkür etmek istiyorum.



Nasıl Toparlandım?

Oda oda toparlanmaya başladım. 
Önce kullanılmayan kıyafet, eşya vs ayıklamakla işe başladım. Kıyafetlerden kullanılabilir durumda olanlar, ihtiyaç sahipleri belirlenerek onlara verildi.
İşe yaramayan kağıtlar çöpteki yerini aldı.
Koli, bant, kalem, gazete, makas vs işe yarayacak malzemeler de temin edilince kolileme işlemi başladı :)

Sağ salim kolileme işlemi bittikten sonra başladım oturduğum evi temizlemeye. Temiz alınca temiz bırakmak gerekiyor. Ev sahipleriyle kavga etmeye gerek yok :)

Toparlanma işlemim abartmıyorum size tam 1 ay sürdü :) 

Devamı diğer yazıya :)

Sevgiler

Yorumlar

  1. Güle güle oturun efendim yeni evinizde. Taşınmak işini az çok biliroyorum. Gerçekten zorlu bir süreç bazen 1 yılı bulabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Sanırım bizim de 1 yılı bulacak yerleşip ağız tadıyla oturmamız :) Ama olsun kira da değiliz ya çok şükür...

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar