EK GIDAYA GECIS

Ali Baran 4. ayına girdi (Allah'ım nice sağlıklı uzun ömürler versin tüm kuzulara) ve aylık kontrol için sağlık ocağının yolunu tuttuk. Her şey çok şükür iyi herhangi bir sorun yok.

Ebe ile sohbet ediyoruz her zamanki gibi :) Ebe demez mi ek gıdaya başlayacağız yavaş yavaş diye. Aslında içten içe çok sevindim çünkü; sütüm yetmediği için mama vermek zorunda kalıyordum :( Şimdi en azından ek gıdalar ile mama oranı düşecek.






Ama emin olun annem benden daha çok sevindi bu duruma :) Nasıl anlatayım annemi size :) Aslında eminim ki birçoğunuzun annesi gibi :) Hayatı sadece yemek ve temizlikten ibaret. Tombul çocuğu sağlıklı çocuk sanıyor ve sürekli bu çocuk aç diyerek bir şeyler yedirtmek zorunda bırakmaya çalışıyor beni :)
Ama ben bütün çocukluğumu onun yemek işkenceleriyle geçirdiğim için bu oyunlara gelmiyorum :)

İlk olarak meyvelerle başlamamı söyledi ebemiz. Ve önemli birkaç bilgi de verdi onları paylaşmak isterim sizlerle.

- Bir başladığın meyveyi en az 3 gün devam ettir. Ettir ki alerji yapıyor mu yapmıyor mu görelim.
- Mevsim yaz olduğu için çok şanslıyız, çilek hariç her meyveyi yedir.
- İlk 15 gün sadece meyve suyu ver, sonrasında yavaş yavaş meyve püresi ver.
- 30 gün sonra ise akşam öğünlerine muhallebi ekle ki doyup güzel uyusun :)


Şimdilik ebenin benimle paylaştığı püf noktalar bunlar.

Aslında bakıyorum ben bunları biliyorum ama o söyleyene kadar sanki insan bilmiyormuş gibi geliyor. İlk çocuk da olunca iyice cahil hissediyor insan kendini açıkcası.

Her geçen gün birbirimize daha da alışıyor bağlanıyoruz :) Allah'ım sen ağzımızın tadını, evimizin huzurnu bozma, nazarlardan koru bizi.

Herkese evinde ağız tadıyla oturmak nasip olsun

Sevgiler

Yorumlar

  1. benim kızım 11 aylık yaşı geldi neredeyse yazınızı okurken zamanın ne çabuk geçtiğini fark ettim :)
    bu arada sizi de benim bloğa beklerim :)
    aylininannesiblogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adasimin bloguna gelmez miyim :)
      Allah bagislasin sağlıklı uzun ömür versin

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar