SUT SAGMAK

Selam emziren anneler, nasılsınız bakalım?


Bugün istedim ki biraz sohbet tarzı bir yazı olsun. Herkes yorumla katılsın ki hem kendi tecrubelerimizi paylaşalım hem de anne adaylarına fikir verelim.

Konuyu süt sağmak olarak seçtim. Çünkü bu konuda biraz sıkıntı yaşıyorum :))



Birkaç soru sorup cevaplayacagim. Sizlerden de aynı şeyi yorum kısmına yapmanızı bekliyorum.

1. Sütünüzü neden sağıyorsunuz?
2. Hangi sağma makinesini kullanıyorsunuz?
3. Sağdığınız sütleri hangi koşullarda saklıyorsunuz?


Şimdi gelelim benim cevaplarıma;

1. Her zaman sağmıyorum. Bazen oğlum sinir yapıyor emmiyor ya da uykusu geliyor önce uyumak istiyor. Sadece böyle durumlarda sağıyorum. Dışarı çıktığım zamanlarda da varsa sütüm yine sağıyorum. Ama bazen yeteri kadar olmayabiliyor. Öyle durumlarda da mecburen mama veriyoruz.

2. Bebedor Biberonlu Göğüs Pompası. Pompayla ilgili düşüncelerimi merak ediyorsanız tıklayınız

3. Çok süt çıktıysa büyük bir biberonda biriktiriyorum. Ama pompanın biberonunu doldurmadıysa o biberonda bırakıyorum. Yani her koşulda biberonda saklıyorum. Çok nadir saklama poşeti kullanıyorum. Biberonları da buzdolabının alt bölmesine koyuyorum. 24 saat içinde tüketmeye dikkat ediyorum ki zaten oğlum uyanınca emzirmek yerine önce sağdığım sütü veriyorum.
Böylelikle hem o süt ziyan olmuyor hem de göğüslerim yeniden tamamen süt dolmuş oluyor.

Hadi bakalım emziren anneler sizler de paylaşın yaptıklarınızı. Bakalım kimler hangi yöntemleri kullanıyor.

Herkese sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail : mavininguncesi.aylin@gmail.com

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar