BEBEDOR BIBERONLU GOGUS POMPASI


Hem biberon hem pompa olarak kullanılabilen bu üründen fonksiyonel olması dışında hiçbir şekilde memnun değilim.

Verdiğim paraya değmedi açıkçası. Tamam belki çok para vermedim ama 25TL nin de az olduğunu düşünmüyorum. Üstelik üründen hiçbir verim alamamışken kesinlikle çok bu ürün için o fiyat.

Neden memnun kalmadığıma gelince de 3-4 kere kullandım sadece. Fotoğraftaki sarı bölümde bir yırtık oluştu hemen ve hava kaçırmaya başladığı için pompalama görevini yapmıyor. Yırtık bölümü elimle kapatıp sağmaya çalışıyorum. Zaten bebeğim doğru düzgün emmedigi için sıkıntı yaşıyorum. Bir de pompa böyle olunca iyice sinir oluyorum. Bir biberon sütü sağmak bazen saaatler sürebiliyor.

Bebedor'un twitter sayfasına twit attım. Ordan tüketici birimine mail atmam gerektiği söylendi ve ben de attım maili. 5-6 gün oldu. Henüz bir dönüş olmamıştı ki yeni bir twit attım maile dönülmedi diye. Hemen dönüş yaptılar bunun üzerine. Yırtık olan kısmı gönderecekler ama 1 haftadan daha uzun bir süre sonra.

Olan bana ve bebeğime oldu doğru düzgün anbe sütü alamadı bu süreçte.

İşte bu yüzden bundan sonra ne bebedor ürünleri alır kullanırım ne de başkalarına öneririm.

Siz de ürün seçerken müşteri hizmetlerinin ne kadar ilgili olduğuna dikkat edip ürün seçin ki mağdur olmayın.

Herkese sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar