INANILMAZ MUTLU OLDUM

Bugün öyle güzel bir şey oldu ki anlatamam. Çok mutlu oldummmm

İnstagramda takip ettiğim miniklere ciciler profilinde çok güzel bir mont vardı.






Onu kendi profilimde paylaştım hediye etmek isteyen var mı diye sordum :) Her zaman yaptığım şey aslında bu kimse ciddiye almıyordu :) Bugüne kadar hiç bir istediğimi almamışlardı :)



Bu sefer öyle olmadı. Evlenip İngiltere'ye giden sevgili arkadaşım Zuhal Poyrazzz paylaşımımı görmüş ve bana sürpriz yapmış.



Sabah kargo geldi. Baktım pakette mont var, içinde de bir not :)





Sondaki Zuhal Poyraz yazısını görene kadar ben miniklerecicilerr profilinin sahibinden ufak bir hediye diye düşünmüştüm :) Zuhal ismini görünce şok oldum. Hayatımda ilk defa böyle bir sürprizle karşılaştım :) Notu gördüğümde gözlerim doldu gerçekten.


Nasıl mutlu oldum anlatamam, tahmin edemezsiniz. Taaaa İngiltere'den gelen bir mutlulukkk :) 

Tekrar tekrar çok teşekkür ederim sana zuzuuuu çok sağol iyi ki varsın :*


Allah herkese böyle güzel arkadaşlar nasip etsinnn


Sevgilerimle


http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
e mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com



REKLAM

Popüler Yayınlar