YUZ TEMIZLEME FIRCASI

Bugün size belki de birçoğunuzun bilmediği bir üründen bahsetmek istiyorum.

Watsons yüz temizleme fırçası

Yaklaşık 5 yıldır kullandığım bir ürün. Üstelik fiyatı da çok uygun. Yanlış hatırlamıyorsam 5 tl ydi ben aldığım zaman. Şimdi de pek pahalı olacağını sanmıyorum.




Gelelim ürünü nasıl kullanacağınıza.

Yüzünüzü ve fırçanın tüylerini hafif ıslatın. Daha sonra kullandığınız yüz temizleyicisini fırçaya sürün ve saat yönünde yuvarlak hareketler yaparak yüzünüzü yıkamaya başlayın. 

Bu şekilde yuvarlaklar çizerek yıkamanızın nedeni; kan dolaşımını hızlandırıp cilde canlılık kazandırmak. 

Ürünü ilk kullanmaya başladığınız zaman cildiniz sivilcelenebilir. Telaş yapmayın kullanmaya devam edin. Cildiniz kiri ve yağı yavaş yavaş atıyor demektir.

Yalnız cildim temizlensin diye de halı fırçalar gibi yıkamayın yüzünüzü :)

Umarım siz de benim gibi memnun kalırsınız bu üründen. 

Sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar